2012. március 2., péntek

Avonos parfümök, testápolók ajándék neszesszerrel - Jelenlegi ára: 2 600 Ft ?

Eladó a képeken látható 
parfüm/kölni/
testápoló/bőrápoló balzsam 
Ajándékba adok hozzá egy zöld virágos nesszeszert, amibe a termékek beleférnek, illetve egy 60 ml-es Neroli Jázmin testápolót. (Ez nem avonos! )
-Pur Blanca blush EDT
-Windscape EDT
-Individual Blue EDT
-Naturals vanilla testápoló 200 ml
-Skin so Soft 200 ml
-Naturals honey essential balm 15 ml
A termékeket újként hirdetem, mivel sosem használtam őket, de amikor megvettem illetve megkaptam őket, akkor kipróbáltam/kibontottam/megszagoltam, a vaníliás testápolót kivéve.
Helyhiány és túlkínálat miatt sürgősen megválnék tőlük.
A termék személyes átvételére az Allee bevásárló kp-ban, Moszkva téren, Déli pu. -nál, Farkasréti temetőnél, Ferenciek terénél van lehetőség, vagy a  Sasadi úthoz közeli lakcímemen.



Jelenlegi ára: 2 600 Ft

Az aukció vége: 2012-03-02 18:30
. Avonos parfümök, testápolók ajándék neszesszerrel - Jelenlegi ára: 2 600 Ft

Fontos