2012. február 22., szerda

Burberry ing ár ?

Számítógép - tápegység hibás! - Jelenlegi ára: 1 Ft
Tökéletesen működött, addig amíg egy takarítás során kikapcsolt állapotban ki lett húzva, majd vissza lett dugva a konnektorba. Ezután nem adott magáról élet jelet. Ki lett próbálva egy másik tápegységgel, azzal működött rendesen.
Ezért hibásként árulom, garanciát nem vállalok rá!
Amit a számítógépről tudni lehet, megpróbáltam a képeken szemléltetni.
Méretei:
Magasság: 44 cm
Szélesség: 20 cm
Mélység: 49 cm
A tömegét nem tudom, de ha valakit érdekel lemérem.  
Adok mellé:
- egy fekete Samsung billentyűzetet (használt)
- egy fekete Logitech egeret (új)
- egy 512 megás DDR ramot, amit a vaterán vettem ehhez a géphez, de nem bírtam összehangolni a benne lévőkkel (bár nem is értek hozzá). Nem tudom hogy működik e, én működőképesként vettem.
Szállításban előre megbeszélve esetleg tudok segíteni.
Postázni, ha valakit érdekel írjon és megnézem hogy pontosan mennyibe kerül.
Személyes átvétel a 14. kerületben, az Örs Vezér tér közelében, vagy a 18. kerületben Pestszentimre vasútállomás közelében lehetséges.    
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
További szép napot!      
           


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-01 19:00
. Számítógép - tápegység hibás! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos